Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do aktualnego wydania
Przejdź do stopki
UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY
IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W KRAKOWIE
Szukaj
Open Menu
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Geographica
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Geographica
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Aktualny numer
Tom 18
Opublikowane:
2022-12-29
Strona tytułowa
1
Redakcja tomu
Redakcja tomu
Artykuły
Edukacja geograficzna jako przestrzeń partycypacji
Dawid Abramowicz
3-19
Zdalne nauczanie geografii: ewaluacja założeń, metod i środków
Kinga Bargieł
20-35
Kultura islamu w kształceniu geograficznym w Polsce jako egzemplifikacja koncepcji „geografii ciszy”
Agnieszka Świętek, Kamila Brusik
36-57
Przygotowanie przyszłych nauczycieli geografii i historii do realizacji krajoznawstwa w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych
Piotr Cybul
58-69
Proces urbanizacji Meksyku w latach 1950–2020
Mirosław Wójtowicz, Aleksandra Skwarek
70-94
Mexico Distribution of COVID-19 in Mexico and obesity comorbidities
Marcela Virginia Santana Juárez
95-110
Historia i teraźniejszość „stolicy amerykańskiej bezdomności”. Skid Row w Los Angeles
Monika Machowska
111-124
Plogging – ekotrend w rekreacji w opinii studentów
Magdalena Kwiek
125-138
Turystyka sentymentalna Polonii chicagowskiej w Małopolsce i na Podkarpaciu
Jakub Pypeć
139-154
Ocena atrakcyjności turystycznej wybranych miejscowości nadmorskich w Polsce
Aleksandra Nędza, Szymon Matlingiewicz
155-170
Atrakcyjność turystyczna jeziora Como
Agata Sedlak
171-190
Rezydencje arystokratyczne w województwie podkarpackim na przykładzie Zamku w Łańcucie i Pałacu w Przeworsku
Dominika Miara
191-203
Spis treści
Spis treści
Numer online
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Geographica, 158
Wyświetl wszystkie wydania
Opracowane przez
Open Journal Systems
Język / Language
English
Język Polski
Słowa kluczowe
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy